Esitykset: Teatteria ja tapahtumia Lahdessa - Lahden kansanopiston teatteri

Teatterin esitykset Lahden keskustassa

Kevään 2024 ohjelmisto

Muutokset mahdollisia. Esitykset Lahden kansanopiston teatterissa (Aleksanterinkatu 4) ellei toisin mainittu.

Lahden kansanopiston teatterikoulutus tarjoaa intohimoista, elinvoimaista ja rohkeaa teatteritaidetta ympäri vuoden. Lukuvuoden aikana tehdään kaksi pääproduktiota, joista Teatteri II:n esityksen ensi-ilta on vuosittain marraskuussa ja Teatteri I:n maaliskuussa. Ohjelmistossa on näiden näytelmien lisäksi mm. katuteatteria, dialogeja, musiikkiesityksiä, improvisaatiota, lastennäytelmä, kiertue-esityksiä, teatterifestarit, kesäteatteria sekä vierailevia esityksiä muilta teatterikollektiiveilta.

Opiskelijat tuottavat esityksensä itse, sillä näyttelijän- ja teatterityön koulutuksen ohessa opintoihin kuuluu lavastus, tekniikka, puvustus ja tuotanto sekä koko muu opetusteatterin pyörittäminen.

Tapahtumat Lahden kansanopiston teatterissa ja lähiympäristössä

Suurin osa esityksistä on kaupungin keskustassa Lahden kansanopiston teatterissa (Aleksanterinkatu 4, 15110 Lahti), jossa on kolme teatterisalia. Välillä opiskelijat jalkautuvat kaduille tai pitämään improklubia läheisiin ravintoloihin.

Esitykset