Teatterifestarit 2024 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus

La 18.5.2024
Su 19.5.2024

Festarit Lahden kansanopiston teatterissa Aleksanterinkatu 4, Lahti

Kahden päivän passin hinta on 15€ ja yhden päivän 10€.
Alennusliput: Kahden päivän passi 10€ ja yhden päivän passi 5€.

Passit lunastetaan ovella. Passeja ei varata etukäteen. Teatterilla toimii vain korttimaksu.

Festaripäivänä pääset passilla katsomaan niin monta esitystä, kuin tahdot ja ehdit. Paikka kuhunkin esitykseen varataan teatterilla festaripäivänä.

Teatterikoulutuksen jokakeväiset Teatterifestarit ovat täällä taas 18.-19.5.2024 ❤

Kaksipäiväiset festarit sisältävät Teatteri II -koulutuksen opiskelijoiden sooloesityksiä ja molempina päivinä on luvassa myös koko ryhmän tanssiperformanssi. Festarit pyörivät molempina päivinä aamupäivästä iltaan. Aikataulu tarkentuu tapahtumaviikolla. Tuoreimmat tiedot löydät varmimmin sosiaalisen median kanavistamme.

Tervetuloa nauttimaan kanssamme keväästä, kahvion antimista ja takuulla tuoreesta teatteritaiteesta!

LAVALLA: Lahden kansanopiston Teatterikoulutus II
Katariina Broman, Inka Holm, Julia Karppinen, Samuli Keränen, Jouni Kolvanki, Katri Leppälaakso, Vilma Liikkanen, Inka Mantsinen, Saija Nygård, Luukas Rannakari, Aino Räisänen, Jasmin Salonen, Milja Taipale, Aino Tuppurainen, Silja Uusitalo ja Anton Varpama-Taittonen

Esitystilamme ovat valitettavasti esteelliset. Yksi tiloista sijaitsee toisessa kerroksessa ja sinne pääsee vain portaita. Olethan meihin etukäteen yhteydessä sähköpostitse, mikäli tarvitset apua esitykseen saapumisessa tai haluat lisätietoja esitystilasta tai -tilanteesta. Avustajan lippu on ilmainen. Lämpiössä on sukupuolineutraalit WC-tilat. Noudatamme tiloissamme turvallisemman tilan periaatteita, joihin toivomme myös yleisön sitoutuvan käyntinsä ajaksi.

FacebookKansanopiston teatterikoulutus InstagramissaKansanopiston teatterikoulutus Tiktokissa