Aino kostaa - Lahden kansanopiston teatterikoulutus

Ensi-ilta:
pe 24.3. klo 19.00

Muut esitykset:

Esitykset Lahden kansanopiston teatterissa, Aleksanterinkatu 4.

Esityksen kesto on noin 2,5 tuntia, sisältäen väliajan.

Lipunvaraus:

Varaa lippusi valitsemalla yltä haluamasi esityspäivä ja täyttämällä varauslomake.

Hinnat:
12 € / 8 € / 5 € (perus / opiskelija, työtön, eläkeläinen, siviili- tai varuspalvelusta suorittava / teatteriala
Maksutapana ainoastaan korttimaksu.

Kannatuslippu: 20 € (kannatustuotto Teatterikoulutuksen opiskelijayhdistyksen hyväksi)

Ryhmät: yli 10 hengen ryhmille liput maksavat 5 €/kpl. Mikäli ryhmällä on ohjaaja/opettaja, hän pääsee esitykseen ilmaiseksi. Ryhmälippupaketit varataan sähköpostitse: teatteri@lahdenkansanopisto.fi

Ajat ovat alkaneet kulkea päällekkäin.

Rantautunut valas valmistelee valtavaa itsemurhaiskua ja Aristoteleen henki on palannut oikaisemaan aiemmin esittämiään väitteitä. Mitä tapahtuu, kun sammakoista kuoriutuneet prinssit ovatkin vallanhimoisia tyranneja?

Aino on yleisnimi kaikille olioille, jotka kaipaavat elintilaa tässä maailmankaikkeudessa. Sinäkin saattaisit haluta kutsua itseäsi Ainoksi. Mitä jos kaikkien aikojen Ainot kaikissa olomuodoissaan ovat saaneet tarpeekseen? Ratkaiseeko kaiken kosto ja lopullinen tuho?

Teatteri I sukeltaa tai jää rannalle, esittäen Tanjalotta Räikän näytelmän Aino kostaa Lahden kansanopiston teatterissa ykkösten kevään pääproduktiona.

OHJAUS JA KÄSIKIRJOITUS: Tanjalotta Räikkä
OHJAAJAN ASSISTENTTI: Laura Tyyskä
KOREOGRAFIAT JA TANSSIN OPETUS: Katri Liikola
MUSIIKIN OPETUS: Virva Immonen
PUHEEN OPETUS: Heini Nikander

LAVALLA: Lahden kansanopiston Teatterikoulutus I
Katariina Broman, Helmi Hollström, Inka Holm, Julia Karppinen, Samuli Keränen, Jouni Kolvanki, Kalle Koskinen, Katri Leppälaakso, Venla Leppänen, Vilma Liikkanen, Sofia Linnarinne, Aapo Loimalahti, Inka Mantsinen, Saija Nygård, Luukas Rannankari, Aino Räisänen, Milja Taipale, Aino Tuppurainen, Silja Uusitalo ja Anton Varpama-Taittonen

Tuotanto: Lahden kansanopiston Teatterikoulutus I

Esiintyjät ovat jakautuneet kahteen miehitykseen, mutta kaikki nähdään lavalla jokaisessa esityksessä. Toinen kokoonpano toimii ensemblen roolissa, toisen ollessa puherooleissa kyseisessä esityksessä.

Roolitus POSEIDON

(24.3., 28.3. , 1.4. klo 13, 4.4., 6.4., 15.4. klo 18, 21.4. ja 23.4.)
Broman, Hollström, Holm, Keränen, Kolvanki, Leppälaakso, Linnarinne, Loimalahti, Räisänen, Tuppurainen

Roolitus NEPTUNUS

(25.3., 31.3., 1.4. klo 18, 5.4., 14.4., 15.4. klo 13, 19.4. ja 22.4.)
Karppinen, Koskinen, Leppänen, Liikkanen, Mantsinen, Nygård, Rannankari, Taipale, Uusitalo, Varpama-Taittonen

Tila ei ole esteetön. Tila sisältää kynnyksiä. Teatterin tilat on kohtuullisesti valaistu. Pyörätuolipaikat ovat järjestettävissä. Olethan meihin etukäteen yhteydessä sähköpostitse, mikäli tarvitset apua esitykseen saapumisessa tai haluat lisätietoja esitystilasta tai -tilanteesta. Avustajan lippu on ilmainen.

Lämpiössä on sukupuolineutraalit WC-tilat. Noudatamme tiloissamme turvallisemman tilan periaatteita, joihin toivomme myös yleisön sitoutuvan käyntinsä ajaksi.

Esitys sisältää kovia ääniä, teatterisavua ja vilkkuvia valoja. Temaattisesti esityksessä käsitellään kuolemaa ja itsemurhaa. Olethan meihin yhteydessä mikäli teillä herää kysymyksiä, teatteri@lahdenkansanopisto.fi.