Kirsikkapuisto - Näytelmä heräämisestä - Lahden kansanopiston teatterikoulutus

Kirsikkapuisto - Näytelmä heräämisestä

Teatteri I 2012-2013

Ensi-ilta pe 15.3.2013 klo 19.00 LM
Kansanopiston juhlasalissa osoitteessa Harjukatu 46.

Muut esitykset:

ke 20.3.
to 21.3.
pe 22.3.
la 23.3. klo 15
ti 26.3. PERUTTU
ke 27.3. klo 12.30
ke 3.4.
to 4.4.
pe 5.4.
la 6.4. klo 15
ke 10.4.
to 11.4.
pe 12.4.
la 13.4. klo 15

Esitykset kello 19 ellei toisin mainittu.

Liput 10/5€. Varaukset arkisin numerosta (03) 87810.

Lahden kansanopiston teatterikoulutus I esittää Anton Tsehovin klassikon Kirsikkapuisto.

Kirsikkapuiston keskeinen teema on muutos ja siten muuttumattomuus. Jos muutoksella haemme vapautta, niin miten vastuu asettuu? Tarraaminen vanhaan ja irtautuminen uuteen. Muovi ja henki. Elämä ja kuolema. Lopussa jonkun päästä kuuluu RÄTS ja sieltä kasvaa puu.

”Kuoleman hetkikin voi olla meille vain lähtökäsky uuteen nuoruuteemme. Elämän kutsut eivät koskaan lakkaa. Siis terve sydän – hyvästele – toivu!”

ESIINTYJÄT:
Eric Barco, Anna Böhm, Ida Fleming, Samppa Heikkinen, Joni Hyvönen, Joel Härkönen, Tatu Järvinen, Milla Kuikka, Petra Niskanen, Irina Nuutinen, Amanda Palo, Otto Pilli, Kaisa Rajahalme, Jaakko Repola, Niklas Söderström, Aliina Tella, Tuomas Vaahtoluoto, Jade Viljamaa, Carita von Weissenfelt sekä Lassi Alhorinne. Esityksessä on tuplaroolitus. Roolitukset vaihtelevat.
Sello: Jari Miranda

LAVASTUSHARJOITTELIJA: Chanel Silver
VALOKUVAUS: Santtu Laine ja Heidi Kotilainen
OHJAUS: Lassi Alhorinne ja Esa-Matti Smolander