Lauluja harmaan meren laidalta - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Lauluja harmaan meren laidalta -teatteriesityksen promokuva

Lauluja harmaan meren laidalta

Teatteri II 2022-2023

Ensi-ilta:
pe 11.11.2022 klo 19 LOPPUUNVARATTU

Muut esitykset:

Esitykset Lahden kansanopiston teatterissa, Aleksanterinkatu 4.

Esityksen kesto on noin 2,5 tuntia, sisältäen väliajan.

Lipunvaraus:

Varaa lippusi valitsemalla yltä haluamasi esityspäivä ja täyttämällä varauslomake.

Hinnat:
12 € / 8 € / 5 € (perus / opiskelija, työtön, eläkeläinen, siviili- tai varuspalvelusta suorittava / teatteriala
Maksutapana ainoastaan korttimaksu.

Kannatuslippu: 20 € (kannatustuotto Teatterikoulutuksen opiskelijayhdistyksen hyväksi)

Ryhmät: yli 10 hengen ryhmille liput maksavat 5 €/kpl. Mikäli ryhmällä on ohjaaja/opettaja, hän pääsee esitykseen ilmaiseksi. Ryhmälippupaketit varataan sähköpostitse: teatteri@lahdenkansanopisto.fi

Pieni kylä Itämeren rannalla. Omiin oloihinsa ja tapoihinsa vetäytyneitä syrjäseutujen ihmisiä. Merivettä lirisee sisään taloihin lattianraoista ja jalkalistojen alta. Hitaasti toki, sillä eihän Itämeri ole nopea ja dramaattinen meri…

Lauluja harmaan meren laidalta on vähäeleisyydessään, jopa lakonisuudessaan, kihelmöivän hauska, terävänäköinen ja oivaltava. Teoksen sielu on arkipäiväisessä ja metaforisessa tekstissä, sekä humoristisissa henkilöhahmoissa.

Pipsa Longan palkittu näytelmäteksti Lauluja harmaan meren laidalta valtaa Teatterikoulutuksen lavan marras-joulukuussa 2022 Mikko Korsulaisen ohjaamana.

KÄSIKIRJOITUS: Pipsa Lonka
OHJAUS & DRAMATISOINTI: Mikko Korsulainen
OHJAAJAN ASSISTENTTI: Johanna Tapio
KOREOGRAFIAT JA TANSSIN OPETUS: Katri Liikola
MUSIIKIN OPETUS: Virva Immonen
PUHEEN OPETUS: Heini Nikander

LAVALLA: Lahden kansanopiston Teatterikoulutus II
Anna Arola, Roosa Björkstam, Ruu Hartikainen, Oona Hynynen, Jonas Kanto, Roosa Kari, Inari Kolehmainen, Roosa Kuosmanen, Maisa Laitinen, Siiri Lehtinen, Linda Manelius, Eetu Nieminen, Julia Nurmi, Oona Pätäri, Alberto Rama, Roosa Toivola, Olli Tulkki

Tuotanto: Lahden kansanopiston Teatterikoulutus II

Tila on valitettavasti esteellinen, mutta pyörätuolipaikat on järjestettävissä. Olethan meihin etukäteen yhteydessä sähköpostitse, mikäli tarvitset apua esitykseen saapumisessa tai haluat lisätietoja esitystilasta tai -tilanteesta. Avustajan lippu on ilmainen.

Lämpiössä on sukupuolineutraalit WC-tilat.

Noudatamme tiloissamme turvallisemman tilan periaatteita, joihin toivomme myös yleisön sitoutuvan käyntinsä ajaksi.

Esityksessä on vilkkuvia valoja, kovia ääniä ja paljon teatterisavua. Temaattisesti esityksessä käsitellään kuolemaa ja seksuaalisia teemoja.