Katsaus Teatteri II:n ja Teatterikorkeakoulun yhteistyökurssin antiin - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Teatterikorkeakoulun Materiaalista esitykseksi -kurssin esitys 148

Katsaus Teatteri II:n ja Teatterikorkeakoulun yhteistyökurssin antiin

Teatteri II osallistui Teatterikorkeakoulun Materiaalista esitykseksi -opintojaksolle,  jossa oli mukana opistolaisten lisäksi opiskelijoita TeaKin ohjauksen, dramaturgian ja näytelmänkirjoittamisen, valosuunnittelun sekä äänisuunnittelun koulutusohjelmista sekä esittävän taiteen lavastajaopiskelijoita Aalto-yliopistosta. Kurssilla valmistettiin neljä esitystä, jotka eivät valitettavasti olleet yleisörajoistusten vuoksi avoimia ulkopuolisille katsojille. Helmikuussa päättyneen kurssin antiin voi kuitenkin tutustua katsauksessa, joka on nyt lisätty muuten tauolla olevaan blogiin: Teatterikorkeakoulun Materiaalista esitykseksi -opintojakso.

Kuva: Aino Kontinen