Teatteri I: Näyttämöllisiä tiivistymiä 27.9.2018 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus

Teatteri I: Näyttämöllisiä tiivistymiä 27.9.2018

Kontakti, rytmi, jännite, läsnäolo, hengitys, tarkka toiminta ja ajatus, käänne, herkkyys, omien ajatusten, tunteiden ja ideoiden jakaminen muille. Muun muassa näitä asioita olemme ensimmäisen vuoden opiskelijoiden kanssa tutkineet näyttelijäntyön opetuksen ensimmäisellä jaksolla. Kaikkea tätä on tehty välillä suurella volyymilla, rajusti hikoillen ja toisinaan taas aivan pienesti, pelkän hengityksen ja katseen varassa.

Opiskelijat ovat jakson aikana tuottaneet monin eri tavoin toiminnallista, draamallista materiaalia jonka näyttämöllisiä mahdollisuuksia olemme tutkineet. Tästä kaikesta olemme rakentaneet kymmenen kiinnostavaa ja jännitteistä kohtausta. Jokainen kohtaus on tavallaan näyttämöllinen tiivistymä pitkästä, kokoillan näytelmästä, josta me näemme vain tämän keskeisen käänteentekevän kohtauksen.

Esitys torstaina 27.9.2018 klo 19.00 Teatterikoulutuksen uusissa tiloissa osoitteessa Aleksanterinkatu 4.

Liput 2 €. Maksu kortilla tai käteisellä paikanpäällä. Lippuvaraukset osoitteeseen teatteri@lahdenkansanopisto.fi

Esityksen kesto 1h 30min. Esityksessä ei ole väliaikaa.
Ovet avautuvat klo 18:30. Kahvio on auki ennen esityksen alkua.

Tila on esteellinen.