Teatteri I: Suuri avaruusseikkailu -lastennäytelmä - Lahden kansanopiston teatterikoulutus

Teatteri I: Suuri avaruusseikkailu -lastennäytelmä

”Tää kaunis kotimme kun
jalkojemme alta pois kutistuu
Mikä neuvoksi nyt
kuka vastauksen antaa vois”

Ystävykset Leela, Kaino, Aulis ja Persimon-koira kohtaavat kiperän ongelman: maapallo on surullinen, ja se kutistuu. Kekseliäinä seikkailijoina heillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä avaruuteen etsimään suurta Oraakkelia, josta kerrotaan Leelan kirjassa.

Avaruus on kuitenkin täynnä yllätyksiä, ja matkaan mahtuu niin hullunkurinen avaruusolento kuin myös universumin pahin ketku, Borgar. Löytävätkö ystävykset Oraakkelin? Kasvaako maapallo taas isoksi? Mitä ihmettä on zimonaadi?

SUURI AVARUUSSEIKKAILU on hauska ja jännittävä lasten musiikkinäytelmä ystävyydestä, rohkeudesta ja pahuuden voittamisesta. Tule mukaamme hurjaan avaruusmatkaan seuraamaan, miten ystävysten ja maapallon käy.

Ohjaus ja käsikirjoitus: Esme Kaislakari
Alkuperäisidea: Veera Anttila ja Vincent Kinnunen
Koreografiat: Ilona Karppelin, Valtteri Juvonen ja Roosa Honkanen
Musiikkien sävellys ja sanoitus: Emma Johansson
Sovitukset: Emma Johansson ja Christian Lairikko
Lavalla: Emma Pälsynaho, Carita Hiltunen, Veera Anttila, Ida Riikonen, Ilona Karppelin, Melina Tolppala, Evita Aaltonen, Vincent Kinnunen, Ronja Keiramo, Roosa Honkanen, Nella Backman, Tiia Lyijynen, Roosa Vuokkola, Clarissa Rosi, Valtteri Juvonen, Sauli Pietarinen, Vilma Tuomi, Emma Johansson ja Christian Lairikko

Esitykset
La 26.1. klo 11 ja klo 15
Ma 28.1. klo 10 (loppuunmyyty) ja klo 17
Ti 29.1. klo 10 (loppuunmyyty) ja klo 17
Ke 30.1. klo 10 (loppuunmyyty)

Suuri avaruusseikkailu on osana Lahden talvikarnevaalien ohjelmistoa. Esitykset pidetään Teatterikoulutuksen tiloissa, osoitteessa Aleksanterinkatu 4.

Kesto noin 30 min. Kello 17 esityksissä myös kahvio auki.
Esitys soveltuu yli 3-vuotiaille.

Liput 4 euroa.
Lippuvaraukset osoitteeseen: teatteri@lahdenkansanopisto.fi

Maksu paikan päällä kortilla tai käteisellä.
Tila on esteellinen.