Teatteri I: Kokopitkä sinfonia -lauluilta 6.-7.5.2022 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Kokopitkä sinfonia -lauluilta

Teatteri I: Kokopitkä sinfonia -lauluilta 6.-7.5.2022

Tervetuloa Lahden kansanopiston teatterikoulutuksen lauluiltaan, jossa ykköset valtaavat lavan viimeistä kertaa.

Esitysajankohdat:
6.5.2022 klo 19.00
7.5.2022 klo 14.00

Esitykset Lahden kansanopiston teatterissa, Aleksanterinkatu 4:ssä.

Esiintyjät: Roosa Björkstam, Julia Blomberg, Jere Hartikainen, Oona Hynynen, Jonas Kanto, Roosa Kari, Inari Kolehmainen, Roosa Kuosmanen, Maisa Laitinen, Siiri Lehtinen, Väinö Lehtinen, Miska Muilu, Eetu Nieminen, Julia Nurmi, Alberto Rama, Vinski Salo, Roosa Toivola, Olli Tulkki, Ville Vuorikoski, Emma Yildirim
Ohjaavat opettajat: Virva Immonen ja Aleksi Lavaste

Varaa paikkasi laittamalla sähköpostia osoitteeseen teatteri@lahdenkansanopisto.fi
Vapaa pääsy!

Esityksissä on voimassa vahva maskisuositus. Seuraamme ajankohtaista pandemiatilannetta ja Aluehallintoviraston ohjeistusta terveysturvallisuusjärjestelyissämme.

Tila on valitettavasti esteellinen, mutta pyörätuolipaikat on järjestettävissä. Olethan meihin etukäteen yhteydessä sähköpostitse tai Messenger-viestitse, mikäli tarvitset apua esitykseen saapumisessa tai haluat lisätietoja esitystilasta tai -tilanteesta. Lämpiössä on sukupuolineutraalit WC-tilat.