Teatteri I: Koko show -lauluilta 6.5. ja 7.5.2023 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Teatteri I 2022-23 lauluilta

Teatteri I: Koko show -lauluilta 6.5. ja 7.5.2023

Lahden kansanopiston teatterikoulutuksen Teatteri I:n viimeinen laulu, ennen kesää, kajahtaa ilmoille, lauluillan muodossa. 20 upeaa soololauluesitystä ja 2 yhteistä kappaletta siivittävät meidät tunnelmasta toiseen. Tule nauttimaan musiikin taiasta ja yhteisestä tunnelmasta ykkösten tahtiin.

La 6.5.2023 klo 14.00
Su 7.5.2023 klo 14.00

Työryhmä:
Katariina Broman, Helmi Hollström, Inka Holm, Julia Karppinen, Samuli Keränen, Jouni Kolvanki, Kalle Koskinen, Katri Leppälaakso, Venla Leppänen, Vilma Liikkanen, Sofia Linnarinne, Aapo Loimalahti, Inka Mantsinen, Saija Nygård, Luukas Rannankari, Aino Räisänen, Milja Taipale,  Aino Tuppurainen, Silja Uusitalo ja Anton Varpama-Taittonen

Ohjaava musiikinopettaja: Virva Immonen

Esitykset Lahden kansanopiston teatterissa (Aleksanterinkatu 4)

Tapahtuma on ilmainen, mutta paikan päällä on mahdollista tukea opiskelijoita kannatuslipulla.
Paikan voit varata sähköpostitse teatteri@lahdenkansanopisto.fi

Arvioitu kesto n. 2 h ja väliaika.

Esityksissä on väliajalla kahvio, jossa myynnissä herkkuja suolaisen ja makean himoon, sekä suomalaisten rakastamaa kahvia. Tuotot käytetään opiskelijoiden hyväksi.

Tila ei ole esteetön. Teatterin tilat on kohtuullisesti valaistu. Avustajat avustettavan kanssa myöskin ilmaiseksi. Olethan meihin yhteydessä mikäli esteellisyydestä herää kysymyksiä. Toivotamme kaikki tervetulleiksi!