Teatteri I: Kannanotto 26.-29.11.2020 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Teatteri I Kannanotto 2020

Teatteri I: Kannanotto 26.-29.11.2020

Aiheesta esitykseksi -jakson aikana Teatterikoulutus I tutki ryhmissä erinäisten aiheiden käsittelyä näyttämöllä sekä minkälaisten prosessien keinoin syntyy valmis esitys. Näyttämöllä nähdään viisi pienoisnäytelmää, joiden erilaiset aiheet ja teemat ovat opiskelijalähtöisiä. Kaikki esitykset ovat myös opiskelijoiden ohjaamia.

Esitykset:
to 26.11.2020 klo 19
la 28.11.2020 klo 14
su 29.11.2020 klo 14

Lahden kansanopiston teatteri Aleksanterinkatu 4, Lahti

Lippujen varaus: teatteri@lahdenkansanopisto.fi
HUOM! Paikat tulee varata etukäteen. Ilmoitathan varauksen yhteydessä myös puhelinnumerosi.
Liput: 3€
Maksutapana vain korttimaksu.

Esitystilat ovat esteelliset.

Kasvomaskien käyttö on suositeltavaa, teatterilla on myös maskeja kaikille halukkaille. Esityksissä noudatetaan viranomaisten sekä Suomen Teatterit ry:n julkaisemia poikkeusajan esittämisohjeistuksia. Katsomossa noudatetaan turvavälejä ja paikkoja on aiempaa rajatummin. Laitamme saman varauksen alla olevat henkilöt istumaan vierekkäin. Ilmoitathan etukäteen, jos toivot turvavälejä myös oman varauksesi henkilöiden välille.
Ethän saavu esityksiin sairaana. Lievätkin oireet ovat syy jäädä kotiin.

Peruthan varauksesi, jos et pääsekään paikalle.

Ovet avataan 30 minuuttia ennen esityksen alkua. Katsojat kutsutaan esitystilaan turvavälejä noudattaen.