Teatteri I: Improskabat 29.10.2020 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Improskabat 2020

Teatteri I: Improskabat 29.10.2020

Perinteiset Improskabat nähdään jälleen Lahden kansanopiston teatterissa. Improjakson siivittämänä Teatterikoulutus I heittäytyy tiimeittäin kisaamaan toisiaan vastaan leikkimielisessä ottelussa.

29.10.2020 Kello 18.00

Lahden kansanopiston teatteri
Aleksanterinkatu 4, Lahti

Lippujen varaus: teatteri@lahdenkansanopisto.fi
HUOM! Paikat tulee varata etukäteen. Ilmoitathan varauksen yhteydessä myös puhelinnumerosi.
Liput: 3€. Maksutapana vain korttimaksu.

Esitystilat ovat esteettömät.

Esityksissä noudatetaan viranomaisten sekä Suomen Teatterit ry:n julkaisemia poikkeusajan esittämisohjeistuksia. Katsomossa noudatetaan turvavälejä ja paikkoja on aiempaa rajatummin. Kasvomaskin käyttö on toivottua. Laitamme saman varauksen alla olevat henkilöt istumaan vierekkäin. Ilmoitathan etukäteen, jos toivot turvavälejä myös oman varauksesi henkilöiden välille.
Ethän saavu esityksiin sairaana. Lievätkin oireet ovat syy jäädä kotiin. Peruthan varauksesi, jos et pääsekään paikalle.
Ovet avataan 30 minuuttia ennen esityksen alkua. Katsojat kutsutaan esitystilaan turvavälejä noudattaen