Teatteri I: Hei huominen -lauluilta pe 3.5. & la 4.5.2024 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Teatteri I: Hei huominen -lauluilta

Teatteri I: Hei huominen -lauluilta pe 3.5. & la 4.5.2024

Lahden kansanopiston teatterikoulutuksen Teatteri I:n viimeinen esitys pääsee lavalle lauluillan muodossa. 19 upeaa soololauluesitystä ja kaksi yhteistä kappaletta siivittävät meidät tunnelmasta toiseen. Tule nauttimaan musiikin taiasta ja yhteisestä tunnelmasta ykkösten tahtiin. 😍✨

pe 3.5. klo. 18 ja
la 4.5. klo. 13

Työryhmä:
Elli Arstila, Heikki Hoppania, Kaisla Jaakonaho, Lina Juusela, Emma Kakkonen, Siru Karjalainen, Tino Karttunen, Elias Kaukkila, Veera Kivistö, Minka Kosonen, Martta Kukkonen, Aino Kuronen, Albertta Leppäniemi, Jade Manner, Minea Mantsinen, Enna Piitulainen, Katinka Ritvanen, Ville Saastamoinen ja Fanni Vihersaari.

Ohjaava laulun- ja musiikinopettaja: Virva Immonen
Ohjaava musiikinopettaja: Matti Hussi
Muusikko: Jonas Kanto

Esitykset Lahden kansanopiston teatterissa (Aleksanterinkatu 4)

Tapahtuma on ilmainen, mutta paikan päällä on mahdollista tukea opiskelijoita kannatuslipulla.
Paikan voit varata tästä linkistä: https://forms.gle/Pv9Zj1wexDjvMcrf8 🌟

Arvioitu kesto n. 2 h ja väliaika.
Esityksissä on väliajalla kahvio ja tuotot käytetään opiskelijoiden hyväksi.

Tila ei ole esteetön. Teatterin tilat on kohtuullisesti valaistu. Avustajat avustettavan kanssa myöskin ilmaiseksi. Olethan meihin yhteydessä mikäli esteellisyydestä herää kysymyksiä.
Toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleiksi! ❤️