Tappoleikit-näytelmän esityskausi peruttu - Lahden kansanopiston teatterikoulutus

Tappoleikit-näytelmän esityskausi peruttu

Joudumme harmiksemme ilmoittamaan, että kevään koronavirus-tilanteesta ja rajoituksista johtuen Teatteri I:n kevään 2021 pääproduktio Tappoleikit joudutaan perumaan. Uutta ajankohtaa esityskaudelle ei valitettavasti löytynyt.

Esitystä harjoiteltiin tammikuun alusta asti ja se saatiinkin kahta harjoitusviikkoa vaille valmiiksi. Harjoitusjakso oli hedelmällinen ja tehokas sekä ennen kaikkea opettavainen. Kaikki tuotantoryhmät tekivät mahtavaa työtä tekniikan, puvustuksen, lavastuksen ja tuotannon saralla. Teoksesta muotoutui kaunis kokonaisuus, joka tanssahteli synkkien aiheiden ja riipaisevan huumorin rajapinnoilla. Olemme esityksestä hyvin ylpeitä, vaikka emme sitä yleisön kanssa päässeetkään jakamaan. Tässä kuitenkin kurkistus esityksen maailmaan julkaisemattomien promokuvien kautta.

Sydämelliset erityiskiitokset ohjaajallemme Elina Kilkulle, joka loi kanssamme ainutkertaista esitystä ja luotsasi työryhmää läpi epävarmojen aikojen. Kiitos myös kaikille yhteistyökumppaneille, koulutuksen henkilökunnalle, Virva Immoselle, Salla Santaselle, Ilona Karppelinille, Aleksi Lavasteelle, Jani Enqvistille sekä kaikille muille, jotka olitte osana prosessiamme.

Lämpimin kevät-terveisin,
Teatteri I