Teatteri I: Sanat, monologi- ja lauluilta - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Sanat - monologi- ja lauluilta

Teatteri I: Sanat, monologi- ja lauluilta

Tervetuloa Lahden kansanopiston Teatteri I:n monologi- ja lauluiltaan. Tapahtuma striimataan suorana Lahden kansanopiston teatterilta sivulla https://www.teatterikoulutus.fi/striimi. Tapahtuma on ilmainen.

Esitysajankohdat:
7.5.2021 klo 14.00
7.5.2021 klo 18.00
8.5.2021 klo 14.00
8.5.2021 klo 18.00

Jokaisessa esityksessä nähdään kymmenen monologia ja kymmenen laulua. Esityksissä kokoonpanot vaihtelevat ja tarkempi aikataulu julkaistaan myöhemmin.

Esiintyjät: Hugo Hagström, Veera Kaasalainen, Roope Kovalainen, Pauliina Kuusisto, Siiri Lehtinen, Roosa Leivo, Linda Manelius, Meri Mikkonen, Toni Nikka, Liinu Ovaskainen, Janika Peltola, Oona Pätäri, Sulo Rahman, Atte Reunanen, Aapo Savisaari, Oona Toivola, Laura Tyyskä, Laura Viinikka, Oona Virolainen
Ohjaavat opettajat: Aleksi Lavaste, Virva Immonen, Hilkka-Liisa Iivanainen ja Tanjalotta Räikkä.

Striimauksen toteutus: KMU Live Oy