Teatteri I: Näyttämöllisiä tiivistymiä 29.-30.9.2022 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Näyttämöllisiä tiivistymiä 2022

Teatteri I: Näyttämöllisiä tiivistymiä 29.-30.9.2022

Lahden kansanopiston teatterikoulutuksen Teatteri I jatkaa syksyn esityskautensa näyttämöllisten tiivistymien muodossa. Esitykset sisältävät pareittain näyttelijäntyön perusteet -jaksolla tuotettuja pieniä kohtauksia. Tule nauttimaan meidän kanssamme teatterin ihmeellisestä maailmasta kymmenen pienen esityksen parissa.

to 29.9. klo 18 ja pe 30.9. klo 18

Työryhmä:
Katariina Broman, Helmi Hollström, Inka Holm, Julia Karppinen, Samuli Keränen, Jouni Kolvanki, Kalle Koskinen, Katri Leppälaakso, Venla Leppänen, Vilma Liikkanen, Sofia Linnarinne, Aapo Loimalahti, Inka Mantsinen, Saija Nygård, Luukas Rannankari, Aino Räisänen, Milja Taipale, Aino Tuppurainen, Silja Uusitalo ja Anton Varpama-Taittonen

Ohjaava opettaja: Aleksi Lavaste

Esitykset Lahden kansanopiston teatterissa (Aleksanterinkatu 4)

Arvioitu kesto n. 2 h ja väliaika

Liput: 3 € ja maksu vain kortilla
Liput voit varata sähköpostitse teatteri@lahdenkansanopisto.fi

Esityksissä on väliajalla kahvio, jossa myynnissä herkkuja suolaisen ja makean himoon, sekä suomalaisten rakastamaa kahvia. Tuotot käytetään opiskelijoiden hyväksi.
Tila ei ole esteetön. Esitys esitetään kahdessa eri kerroksessa, ei hissiä. Teatterin tilat on kohtuullisesti valaistu. Avustajat avustettavan lipulla ilmaiseksi. Olethan meihin yhteydessä mikäli esteellisyydestä herää kysymyksiä. Toivotamme kaikki tervetulleiksi!