Teatterikoulutus mukana Moi! Kulttuuria Lahessa -yhteistyössä - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Moi! kulttuuria Lahessa -logo

Teatterikoulutus mukana Moi! Kulttuuria Lahessa -yhteistyössä

Moi! Kulttuuria Lahessa on koonnut yhteistyöhön kaupungin kulttuuritoimijoita nostaakseen esiin paikallista taiteen ja kulttuurin tarjontaa.

Mukana on myös Lahden kansanopiston teatterikoulutus. Tiedotamme tekemisistämme jatkossakin entiseen tapaan tällä sivustolla, Facebook-sivullamme @teatterikoulutus sekä Instagram-tilillämme @teatterikoulutus.

Jatkossa meidän ja muiden tapahtumista tietoa saa myös uusilta Moi! Kulttuuria Lahessa -tileiltä: Facebookissa @kulttuurialahessa ja Instagramissa @kulttuurialahessa.

Teatterikoulutuksen lisäksi mukava ovat yhteistyön käynnistyessä Teatteri Vanha Juko, Kino Iiris, Lahden Kansainvälinen Urkuviikko, Pesäkallion kesäteatteri, Mojo-tuotanto, Musiikkiteatteri NYT, Nukketeatteri Niveltämö, Reel Lahti, SUPER teatteri, Lahti Fringe, Taidekollektiivi Liiketila, Lahti Big Band, Lahden Jazztori, Lokatanssit, Tirra-Torvi Ravintolat, Pikku Hanhi, Hollolan Kirkonkylän kioski, Galleria Uusi Kipinä, Teatteri Tuomikko, Sopenkorven Kesanto ja Lauantainäyttämö.