Leipäteatterin vierailuesitys Sherlock Holmes Lahdessa 21. ja 22.9.2019 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Leipäteatterin esitys vierailee Lahdessa

Leipäteatterin vierailuesitys Sherlock Holmes Lahdessa 21. ja 22.9.2019

Leipäteatterin esikoisproduktio SHERLOCK HOLMES eli merkityksettömyyden arvoitus vierailee Lahdessa!

Lahden kansanopiston teatterin valtaa vinksahtanut, tuore versio kirjallisuuden ehkä käsitellyimästä sankarihahmosta. Sherlock Holmes: eli merkityksettömyyden arvoitus hakee inspiraationsa Sir Arthur Conan Doylen alkuperäisteoksista ja tuoreemmista jännitys- ja mysteeriteoksista.

Leikkisällä otteella esitys saa mestarietsivänkin pohtimaan omaa merkitystään laajemman maailmankaikkeuden edessä, kun aika ja todellisuus hajoavat paloiksi. Tapahtunutta ei voi koskaan muuttaa, ellei ole tarpeeksi älykäs. Ehkä kohtalo onkin vain niille, jotka eivät kykene astumaan sen yläpuolelle.

”Kyvyttömyys hallita kohtaloa on vain heikkoutta, kyvyttömyyttä ymmärtää tapahtumien yksityiskohtia.”

TYÖRYHMÄ:
Ohjaus ja käsikirjoitus – Jussi Järvilehto
Lavalla – Sonja Arffman, Iida-Sofia Luusua, Justiina Saari
Musiikki – Sonja Arffman
Tuotanto – Iida-Sofia Luusua, Justiina Saari
Lavastus, puvustus, tarpeisto – työryhmä
Kuvat – Elisa Kohtanen

ESITYSAJAT:
la 21.9. klo 19
su 22.9. klo 15

LIPPUHINNAT JA OHJEET:

Varaa liput osoitteesta www.leipateatteri.fi/liput.php

Paikan päällä lippuvarausten lunastus ja lippujen ostaminen onnistuu joko käteisellä tai korttimaksulla. Lipunmyynti aukeaa 30 minuuttia ennen esityksen alkua. Suosittelemme aina varaamaan liput etukäteen.

Normaalilippu 12 €
Alennuslippu 8 € (opiskelija, työtön, eläkeläinen, sivari, varuspalvelusta suorittava)
Ryhmälippu: Yli 10 hlön ryhmälle 2 € alennus kustakin lipusta.

ESITYSPAIKKA, KESTO JA MUUT ESITYSTIEDOT:

Lahden kansanopiston teatteri,
Aleksanterinkatu 4, 15110 Lahti

Esityksen kesto n. 2 h.
Sisältää väliajan.
Esitystä suositellaan 12 vuotta täyttäneille.

LEIPÄTEATTERI:
Leipäteatteri on neljän nuoren ammattitekijän teatteriyhdistys ja ensemble. Leipäteatteri on joustava kollektiivi, joka täydentää tyhjiötä ylioppilasteattereiden ja laitosteattereiden välissä sekä työllistää nuoria teatterintekijöitä. Lisätietoa Leipäteatterista ja sen esityksistä teatterin kotisivuilta leipateatteri.fi.