Lasten teatterileirit kesäkuussa 2019 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Lasten teatteri leiri

Lasten teatterileirit kesäkuussa 2019

Lahden kansanopiston teatterikoulutus järjestää lapsille suunnattuja teatterileirejä 3.–7.6. (7-8 -vuotiaat) ja 10.-14.6.2019. (9-12 –vuotiaat)

Viisi päivää kestävä päiväleiri pidetään Lahden kansanopiston teatterissa (Aleksanterinkatu 4) päivittäin kello 9–15.

Viisipäiväisillä leireillä tutustutaan teatterin eri osa-alueisiin draama-, tanssi- ja musiikkiharjoitteiden avulla. Leiri päättyy viikon aikana valmistettuun esitykseen, jota perheet ja ystävät ovat tervetulleita seuraamaan. Leirin suunnittelussa ovat mukana Teatterikoulutuksen opettajat, ja vetäjinä toimii kahdeksan Teatterikoulutuksen opiskelijaa.

Teatterileirille otetaan mukaan max. 20 osallistujaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen Lahden kansanopiston kotisivuilla.