Himo, häpeä, huuhtelu 23.-30.7.2023 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Himo, häpeä, huuhtelu

Himo, häpeä, huuhtelu 23.-30.7.2023

Pesula yöllä. Toiselta puolelta pesulaa kuuluu kolinaa, toiselta hihitystä. Jostain kuuluu suutelemisen äänet. Ei tiedä minne kehtaa katsoa.

”Nykyään kun meen illalla sänkyyn ja laitan silmät kiinni, mua tuijottaa se maailmankaikkeuden silmä. Mul ei oo muuta vaihtoehtoa kun vaan maata siinä ja antaa sen silmän katsoa mua, ja sit päästellä sellasia pieniä häpeän äännähdyksiä jokaisella uloshengityksellä.”

Himo, häpeä, huuhtelu on lämmöllä ja ystävyydellä tehty oivaltava teos inhimillisistä mielen ja kehon sopukoista, häpeästä, nautinnosta ja vapautumisesta.

Produktion työryhmä koostuu lukuvuoden 22-23 Lahden kansanopiston vastavalmistuneista teatterikoulutuslaisista.

KÄSIKIRJOITUS: Maisa Laitinen, Eetu Nieminen & työryhmä
OHJAUS: Maisa Laitinen & Eetu Nieminen
LAVALLA: Ruu Hartikainen, Jonas Kanto, Roosa Kari, Inari Kolehmainen, Siiri Lehtinen, Linda Manelius, Alberto Rama
TUOTANTO: Jonas Kanto, Inari Kolehmainen, Julia Nurmi

Esitykset:
su 23.7. klo 15
ti 25.7. klo 19
ke 26.7. klo 19
pe 28.7. klo 19
la 29.7. klo 19
su 30.7. klo 13

Esityksen arvioitu kesto on 2h 40min.

LIPUNVARAUS
Liput 3€
Varaa lippusi sähköpostitse: teatteri@lahdenkansanopisto.fi
Liput lunastetaan esitykseen saapuessa. Teatterilla on käytössä vain korttimaksu. Ovet avataan 30 min ennen esityksen alkua. Saavuthan ajoissa paikalle.

EDIT: Tietoihin päivitetty esityksen kesto sekä ensi-illan siirtyminen sunnuntaille 23.7.