Esitysvierailu: Kasperi Hulkkosen kiertueteatteri esittää - Pönttö - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Leipäteatterin Kasperi Hulkkonen saapuu esitysvierailulle Lahteen

Esitysvierailu: Kasperi Hulkkosen kiertueteatteri esittää – Pönttö

Leipäteatteri yhdessä Lahden kansanopiston teatterikoulutuksen kanssa tarjoaa teille naurettavan upean monologiesityksen:
”Kasperi Hulkkosen kiertueteatteri esittää – PÖNTTÖ”

Lauantaina 7.9.2019 Lahden kansanopiston teatteri,  Aleksanterinkatu 4
kello 13:00 ja 15:00

”Maailma on täynnä suuria ja pelottavia voimia. Yhtä täynnä se on kodikkaita ja turvallisia pesiä joihin paeta niiden armoilta. Tästä kaikesta kertoo ’PÖNTTÖ’. Tule ja koe!”

TEKSTI: Kasperi Hulkkonen & Esko Korpelainen
OHJAUS: Esko Korpelainen
NÄYTTÄMÖLLÄ: Kasperi Hulkkonen

Esitys on alunperin Kasperi Hulkkosen lopputyö Lahden kansanopiston teatterikoulutuksessa ja tekee nyt paluun opiston teatterille entistä taidokkaampana. Esitys on osa Lahti Fringe-festival ohjelmistoa.

KESTO: 30 min
LIPUT: peruslippu 7€
alelippu 5€

Lipunmyynti ainoastaan ovelta alkaen puoli tuntia ennen esityksen alkua. Meillä käy sekä käteinen että kortti. Ei ennakkovarauksia.