Teatterifestarit 2023 - Lahden kansanopiston teatterikoulutus

La 20.5.2023 klo 12-19.15
Su 21.5.2023 klo 12-19.15

Festarit Lahden kansanopiston teatterissa Aleksanterinkatu 4, Lahti

Kahden päivän passin hinta on 15€ ja yhden päivän 10€.
Alennusliput: Kahden päivän passi 10€ ja yhden päivän passi 5€.

Passit lunastetaan ovella. Passeja ei varata etukäteen. Teatterilla toimii vain korttimaksu.

Festaripäivänä pääset passilla katsomaan niin monta esitystä, kuin tahdot ja ehdit. Paikka kuhunkin esitykseen varataan teatterilla festaripäivänä.

Teatterikoulutuksen jokakeväiset Teatterifestarit ovat täällä taas.

Kaksipäiväiset festarit sisältävät Teatteri II -koulutuksen opiskelijoiden sooloesityksiä ja molempina päivinä on luvassa myös koko ryhmän tanssiperformanssi.

Festarit pyörivät molempina päivinä keskipäivästä iltaan: aikataulu (PDF). Parhaiten pysyt tapahtumasta perillä seuraamalla Instagramissa @teatterikoulutus ja Facebookissa Lahden kansanopiston teatterikoulutus.

Tervetuloa nauttimaan kanssamme keväästä, kahvion antimista ja takuulla tuoreesta teatteritaiteesta!

Näyttämöllä Lahden kansanopiston Teatterikoulutus II:
Anna Arola, Roosa Björkstam, Ruu Hartikainen, Oona Hynynen, Jonas Kanto, Roosa Kari, Inari Kolehmainen, Roosa Kuosmanen, Maisa Laitinen, Siiri Lehtinen, Linda Manelius, Eetu Nieminen, Julia Nurmi, Oona Pätäri, Alberto Rama, Roosa Toivola, Olli Tulkki.

Esitystilamme ovat valitettavasti esteelliset. Yksi tiloista sijaitsee toisessa kerroksessa ja sinne pääsee vain portaita. Olethan meihin etukäteen yhteydessä sähköpostitse, mikäli tarvitset apua esitykseen saapumisessa tai haluat lisätietoja esitystilasta tai -tilanteesta. Avustajan lippu on ilmainen. Lämpiössä on sukupuolineutraalit WC-tilat. Noudatamme tiloissamme turvallisemman tilan periaatteita, joihin toivomme myös yleisön sitoutuvan käyntinsä ajaksi.